zondag 6 januari 2013

Crazy in love with my PePiPaPu's (Say what?!)


Weken, maanden, jaren, wat zeg ik, decennia lang heb ik het onderste uit de kan gehaald, mijn laatste energieblokjes verstookt en gezocht als een kalf dat de uier van mama koe kwijt was. En jeetjemina, wat was de zoektocht hard en uitputtend! Eerlijk? Op sommige momenten zelfs zo hopeloos dat ik even dacht er de brui aan te geven. Maar de aanhouder wint, zelfs als het op totaal nutteloze, maar o zo begeerde hebbedingetjes aankomt...

Na een bikkelharde strijd, mag ik u - met ontzettend grote fierheid - melden dat ik mijn Perfect Pink Party Pumps ein-de-lijk gevonden heb! 

En zoals dat altijd gaat met de liefde van je leven, kruisten ook zij mijn pad op het moment dat mijn verwachtingen nog lager gespannen stonden dan mijn zenuwen tijdens een übersaaie wielerwedstrijd. Ik kwam mijn PePiPaPu's namelijk tegen in een modemagazine dat ik net naar de stapel 'gelezen en vuilbakready' had doorverwezen.  

Gelukkig ben ik nog geen milligram van mijn lompigheid verloren en stootte ik alle tijdschriften met mijn elleboog op de grond toen ik heel onschuldig van mijn rozenbotteltheetje wilde nippen. En alsof het lot mij na al die strijdvaardige jaren een kleine wederdienst wilde bewijzen, viel mijn nog zuchtende, "oh nee, niet wéér"-blik precies op het kleine kadertje waarin de glitter*pink*pumps van mijn dromen schitterden. Dat drie vierde van mijn overheerlijk kopje thee mee op de grond was beland, kon mij geen snars schelen, er was maar één gedachte die mijn dolgedraaide, overenthousiaste kippenkopje domineerde: "Spaarpot leegmaken en vertrekken, nu direct!" 

Uiteraard was de kous hiermee nog niet af. Zoals in mijn favoriete chick flicks moest ik immers nog worden blootgesteld aan het o zo typische moment van teleurstelling. Zo was ik even vergeten dat ik in mijn zoektocht naar mijn Perfect Pink Party Pumps mijn centjes al had uitgegeven aan iets minder perfecte Pink Party Pumps.  In de overtuiging dat alles altijd goedkomt, zat er bijgevolg niets anders op dan mijn lieve vriendinnetjes een niet zo subtiele cadeauhint te geven voor mijn 22ste verjaardag (kwam die even als geroepen, zeg). En aangezien mijn girlfriends de beste van de wereld zijn, mocht ik nog geen vierentwintig uur na mijn te gekke b-day party mijn Perfect Pink Party Pumps al zo fier als een gieter inlopen in Dendermonde City. 

Hiermee is het nog maar eens bewezen dat de voldoening on-be-schrijf-lijk groot is wanneer je de dingen (ja, ook roze glitterschoentjes!) waarnaar je al zo lang verlangt, eindelijk in je jeukende handjes mag sluiten en nooit meer loslaten. Intussen hebben mijn PePiPaPu's ook de feestdagen met glans doorstaan en het moet gezegd: ze overtreffen mijn allerstoutste dromen!

1 opmerking:

  1. :D Zalig! Hoe schoenen het leven van een vrouw zo mooi kunnen maken.. En dan de mannen maar zagen: "Heb je er nu nog niet genoeg?" Hopelijk begrijpen ze het nu! ;)

    BeantwoordenVerwijderen